Thema v/d Maand | Sitemap | RSS

Ruilen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot ruilen en annuleren. Staat uw vraag en/of antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen u zo snel mogelijk te woord te staan.

Annuleren van de bestelling?

Nadat je een order hebt geplaatst, zul je een bevestiging per e-mail ontvangen. Als je wenst om jouw order te veranderen of te annuleren kun je dit doorgeven aan service@spreadshirt.net, gelieve ervoor te zorgen dat je jouw Order-ID aangeeft (dit nummer is meegestuurd in jouw bevestigingsmail) BELANGRIJK: Gelieve ons direct te informeren bij een wijziging of annulering aangezien wij een korte levertijd hebben. De kans bestaat dat jouw order al in bestelling/onderweg is.

Kan ik ontvangen producten omruilen?

De overeenkomst die je door je bestelling bent aangegaan kun je binnen twee weken zonder opgave van de reden (per brief, fax, of E-mail) ontbinden. Niet-gedragen en niet-gewassen producten ruilen we binnen deze tijd. Als we een product terugnemen, wordt de waarde van dat product vergoed. Tip voor een gemakkelijke verwerking van retourzendingen: Stuur de goederen niet zonder overleg (door een mailtje naar service@spreadshirt.net) retour. Stuur de goederen altijd voldoende gefrankeerd op.

Zonder BTW afrekenen :

Bestellingen moeten altijd inclusief BTW worden afgerekend, dit geldt ook voor KvK geregistreerde bedrijven. Als Nederlands of Belgisch bedrijf kun je de rekening (factuur) die je van Spreadshirt ontvangt bij de belastingdienst inleveren. Omdat wij ons Nederlandse BTW-nummer (VAT-id) op de rekening vermelden, zal de BTW door de belastingdienst worden erkend en vergoed. BTW wordt nooit rechtstreeks vergoed door ons.